קבוצת בריל

מאת: עמית קרנר, מנהל פרויקטים

בספטמבר 2013 נחתם חוזה עם קבוצת בריל למחשוב כל רשתות הקבוצה.

הקבוצה כוללת את הרשתות: גלי, לי קופר, ניין ווסט, סולוג, EASY SPIRIT , ANNE KLEIN   וכל נעל סנטר.

את הפרויקט מטעם הלקוח הובילו, אנוש יהודאי –  מנכ”ל לי קופר, אמנון כורח – מנהל כספים,   אולגה דיקלבוים –  מערכות מידע, יוסי משורר –  תפעול וצדוק אברץ – מחשוב .

מטעם וריפון, צוות המונה 3 אנשים בהובלתו של עמית קרנר – מנהל הפרויקט.

תכולת הפרויקט כללה: הסבה של כ 240 נקודות מכירה מריטליקס למערכת Verifone Retail360.

התהליך החל בניתוח המצב הקיים, בחינת תהליכי עבודה ברשתות השונות וניצול המעבר למערכת מידע חדשה לטובת יצירת נהלי עבודה חדשים ומתקדמים.

במערכת החדשה הותקנו:

FINGER PRINT  – מערכת בקרת כניסה ביומטרית שמסייעת למנוע הפסדים, שעון נוכחות ביומטרי ובקרה צמודה יותר על הנחות עובדים.

SHARK – דור 2.0 המהווה פתרון ייחודי מסוגו לניהול אנשי מכירות ברשתות קמעונאיות. יישום המדרבן את אנשי המכירות לעמוד ביעדים שהוצבו להם, המערכת מייצרת מנגנון מדרבן לתחרויות בין צוותים, חנויות, מוכרנים תוך מתן מידע בזמן אמת לטלפונים סלולאריים ולקופות על מכירותיהם בפועל לעומת היעדים שהוצבו להם .

פיתוחים שבוצעו בפרויקט

  • מודול IDF – אפשרות לממש כרטיסי הטבות של הצבא וכוחות הביטחון בשיתוף פעולה עם חברתMULTIPASS  – 1250 שעות פיתוח
  • מודול תעודות משלוח מול מערכת מוניטין של הלקוח, מאפשר להציג בחנות תעודות משלוח שנוצרו במערכת הלוגיסטית של הלקוח ולראות מה אמור להגיע לסניף ואף לאשר ברמת פריט מה הגיע – 250 שעות פיתוח
  • מודול תגמול עובדים חדש, המאפשר להציג לעובד מה העמלה שלו לפי אחוז מכירה + בונוס חודשי של המנהל לפי הקצבה במרכז הרשת – 200 שעות פיתוח

הטמעות

    • פתרון FINGER PRINT בחנויות הרשת
    • מודול החלפות, המאפשר להעמיס הנחות בהחלפה לפי קריטריונים ידועים מראש (דגם, צבע, ספק וכדומה)
    • מועדון לקוחות מורכב בשיתוף עם חברת סינרג’יo
  • o נקודות קרדיט
    o הטבות יום הולדת בכל אחת מתתי הרשת
    o הטבות חודש עוקב
    o הטבת הצטרפות

SHARK לדרבון המוכרנים בחנות

  • ממשק נוכחות כוח אדם

פריסת חנויות

במהלך חודש אוקטובר נובמבר הותקנו חנויות GALI  על מנת להיערך לפתרון IDF שהושק בהצלחה בתחילת ינואר 2014 .

החל מסוף חודש ינואר ועד אמצע מרץ 2014 הותקנו שאר חנויות הרשת .

את צוות ההתקנות הוביל דימה דונסקי אשר יחד עם מנהל הפרויקט, העביר נוהל התקנה מסודר שכלל תיבות סימון לביצוע כל משימה וביצוע ובדיקות מול מנהל הסניף .

על מנת  שביצוע ההתקנה יעבור בצורה היעילה ביותר בשטח (חלק מההתקנות היו על חומרת לקוח).

המשך הפרויקט

עם השקת המערכת, הפרויקט עבר לתפעול שוטף מול מחלקת התמיכה, באופן טבעי נולדים צרכים חדשים ואנו ממשיכים בעשיה והטמעה של פיתוחים חדשים ומעבר מפיתוח נקודתי לשילוב הפיתוחים בגרסאות שמופצות  המופצות במהלך השנה