הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

וריפון, באמצעות כספונט תספק לסניפי דואר ישראל מסופי חיוב מיידי - דביט


נמשכת מהפכת השירות בדואר ישראל: תשלום חשבונות לא רק בכסף מזומן.
חברת וריפון ישראל, באמצעות “כספונט” תספק לסניפי הדואר מסופי תשלום הפועלים בשיטת חיוב מיידי (Debit) ובכך יעניקו לכל לקוחות הדואר דרך תשלום נוספת.

יואל נוה, מנהל בנק הדואר: אנו קשובים לצורכי הלקוחות שלנו. זיהינו צורך במתן אפשרות לשלם בכרטיס אשראי גם במקרים בהם עד היום לא היה ניתן והצלחנו לאפשר זאת ללקוחותינו.
נמשיך לנסות ולאתר צרכים וחסמים על מנת לאפשר לקהל לקוחותינו את האופציות הפיננסיות הטובות והנוחות ביותר.

לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל, בירך היום על שיתוף הפעולה עם דואר ישראל ואמר כי, “וריפון, באמצעות חברת כספונט, שמחה על שיתוף הפעולה עם דואר ישראל, אשר יהפוך את חווית השירות של האזרחים בסניפי הדואר לנוחה ונגישה יותר ועונה על צרכיהם, גם אם אין ברשותם כסף מזומן”.

כיום אפשרויות התשלום לגבי התשלומים השונים נקבעות על ידי המוטבים. כך לדוגמא משרד התחבורה אינו מאפשר חיוב בכרטיס אשראי עבור תשלום טסט לרכב וכיו”ב.
מהיום, יוכלו כל לקוחות הדואר למשוך כסף מזומן במעמד התשלום ולשלם בו במקום.
כך תיחסך מהם טרחה כפולה של משיכת כסף מזומן מכספומט במקום אחר, נשיאת סכום גבוה של מזומן והגעה לסניף הדואר.
הכל תחת קורת גג אחת.

במסגרת ההסכם בין דואר ישראל ווריפון יופצו מסופי חיובית ((Debit ב-100 סניפים, כאשר בשלב הראשון יותקנו המסופים ב-82 סניפים.
מסופי חיובית הינם פתרון תשלום שישמש למכירת שירותים שונים אותם מציע דואר ישראל כגון מכירת מט”ח, מכירת שקלים, תשלומי קנסות ועוד, בחיוב מיידי.

וריפון ישראל באמצעות חברת הבת “כספונט” היא החברה הראשונה בארץ המפעילה שירות חיוב מיידי ,(Debit) המאפשר בקרה צרכנית טובה יותר ללקוח, ותזרים מזומנים משופר לבית העסק.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות