הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

שינויים בהנהלת וריפון ישראל


שמחה גנדלמן יעבור לכהן כראש חטיבה חדשה לשירותי סליקה וגבי בנד ישמש כמנכ”ל החטיבה המסחרית. במקום בנד, מונה יניב כחלון לסמנכ”ל מכירות

וריפון ישראל שמחה להודיע על מינויים חדשים. שמחה גנדלמן, אשר שימש כמנכ”ל החטיבה המסחרית, יעמוד מעתה בראש חטיבה חדשה לשירותי סליקה. גבי בנד, סמנכ”ל המכירות של החברה, מונה למנכ”ל החטיבה המסחרית. במקום בנד כסמנכ”ל מכירות יכהן יניב כחלון.

גנדלמן, ינהל בתפקידו החדש את חטיבת שירותי הסליקה לבתי עסק, ויהיה אמון על ניהול הקשר עם חברות האשראי, סולקים קיימים וחדשים וניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחום זה.
גנדלמן, מהנדס חשמל ואלקטרוניקה, החל לעבוד כמנהל פרויקט EMV בשנת 1999 בחברת ליפמן, אשר נרכשה ע”י וריפון בשנת 2006. הוא בעל ניסיון עשיר בתחומים הטכניים והניהוליים אשר הובילו את וריפון להיות חלוצה ומובילה בשוק בפתרונות לקמעונאיים SMB. גנדלמן ניהל מיזמים בתחומי אמצעי תשלום כגון: סליקת צ’קים של ERN, מערכות תשלום פרי פייד ועוד.
בנד, מהנדס תוכנה תעשיה וניהול, החל כמנהל פרויקטים בשנת 2004 בחברת א.ח. יישומים שנרכשה ע”י וריפון ב-2008. לאחר מכן ניהל את מחלקת הפרויקטים ושימש בתפקידים מנהל רכש והתקנות, מנהל מכירות וסמנכ”ל מכירות בחטיבה הקמעונאית.
כחלון החל גם הוא את תפקידו בחברת א.ח. יישומים ועם השנים מילא תפקידים מגוונים: ראש צוות, מנהל התמיכה של VIRD, איש מכירות בחטיבה הקמעונאית וכיום מנהל צוות מכירות אזור המרכז. בעל ניסיון רב טכני ומכירתי בתחום הריטייל, מערכות BO והקופות הממוחשבות בהיבטים שונים.
דן סופר, מנכ”ל וריפון ישראל וסגן נשיא לפיתוח עסקי בחברה העולמית, אמר כי השינוי הארגוני הוא “מהלך משמעותי עבור החברה – בטווחים הקצר, הבינוני והארוך. גנדלמן הוא אחד מעמודי התווך של החברה כבר שנים רבות. אני בטוח שהוא ימשיך לתרום עוד שנים רבות מניסיונו בתפקידו החדש”.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות