הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

וריפון והמפעל להכשרת ילדי ישראל חנכו את בנק הילדים הראשון בישראל


ליוזמה החדשנית חברו יחד וריפון, ענקית מערכות התשלומים המאובטחים, המפעל להכשרת ילדי ישראל ובנק הפועלים. במסגרת הפרוייקט סיפקה חברת וריפון תשתית הכוללת 4 מסופים, 500 כרטיסים מגנטים אישיים ומערכת ניהול המאפשרת ל- 250 ילדי הכפר בגילאי 4-18

ליהנות מחוויית רכישה אלקטרונית מהירה. בנוסף משתתפים הצעירים בסדנאות לניהול תקציבי נבון ונכון.

“מרגע הטמעת הפתרון, כל הפעילות הכספית של דמי הכיס שקיבלו הילדים עד כה תנוהל באופן ממוחשב. לטובת הפתרון סיפקה וריפון מסופי תשלום אלקטרוניים שיותאמו לצרכי הילדים, והנפיקה לכל אחד מהילדים כרטיס מגנטי אישי, בעל קוד ייחודי. הפתרון יאפשר להנהלת הכפר להטעין לכרטיס מדי חודש את הסכום המתאים לגיל הילד. במקביל, כל ילד יוכל לבצע באמצעותו רכישות במתחם הכפר ולבדוק את מצב היתרות שלו”.

מסביר אודי ויזנר, מנכ”ל וריפון ישראל ומוסיף:  “כל פעילות הבנק מנוהלת ע”י תלמידי השכבה הבוגרת ומפוקחת ע”י הנהלת הכפר. במבנה ה”בנק” ישנה עמדת בנקאי המאוישת ע”י תלמיד בוגר בכיתה י”ב והמאפשרת לילדים למשוך כספים במזומן, וכן להפקיד כספים במידת הצורך”.

בכפר הילדים כרמיאל מתגוררים 250 ילדים ובני נוער בגילאי 5-18, שהופנו לשם ע”י רשויות הרווחה על רקע תפקוד הורי לקוי. ילדים אלו הינם בעלי פוטנציאל שכלי תקין, אך הגיעו מסביבות מקפחות ביותר. הכפר, כמו כל יתר מסגרות המפעל להכשרת ילדי ישראל, משלב את רעיון הפנימייה עם התא המשפחתי, ומבוסס על מודל חינוכי משפחתי המשלב חיי משפחה עם מסגרת חינוכית משקמת ומקדמת שעוצבה כדי לענות על צרכיהם ההתפתחותיים של הילדים. הילדים החיים בכפר לומדים בבתי הספר הרגילים של הקהילה ונהנים ממגוון רחב של פעילויות בשעות אחה”צ שנועדו לצמצם את פעריהם הלימודיים, ולהעניק להם את מגוון הכלים כך שאלו יוכלו להשתלב בהצלחה כאזרחים בוגרים התורמים לחברה.

אפרת קצורדוברת וממונה על קשרי חוץ ופיתוח משאבים במפעל להכשרת ילדי ישראל ומיוזמות הרעיון: “אנו רואים בפרויקט זה אמצעי חינוכי חשוב ביותר וללא השותפה הנאמנה לפרויקט – חברת וריפון ישראל – ספק אם היינו יכולים לבצעו. התנהלות כספית נכונה הינה חלק ממגוון הכישורים שעלינו, כמוסד חינוכי, לצייד את ילדינו שלא חוו גדילה והתפתחות במשפחה תקינה”.

יוסי גושן, מנכ”ל המפעל להכשרת ילדי ישראל:
“במיזם כה חשוב זה, הוכחנו כי המפעל להכשרת ילדי ישראל ממשיך להיות אחד הגופים המובילים בפיתוח פרויקטים למען ילדים שלא שפר עליהם גורלם. אין לי ספק, כי בעקבות זרעים שזרענו גופים עסקיים נוספים ילמדו מניסיוננו ויאמצו את הרעיון כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם”.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות