גידול במכירת מערכות לניהול מלאי בחברת וריפון

לקראת סוף שנת 2010 מורגשת מגמה בחברת וריפון המתבטאת בעלייה משמעותית במכירת פתרונות “משרד אחורי” (BACK OFFICE), פתרונות משלימים לניהול נקודת המכירה המספקים כלי ניהול ושליטה מתקדמים לבית העסק.
בחברה מדווחים על גידול של עשרות אחוזים בהתעניינות בפתרונות וכן עליה של כ 20% במכירות הפתרונות.

פתרונות משרד אחורי מאפשרים לבית העסק לנהל את פעילותו העסקית ביעילות תוך כדי מעקב ובקרה על התהליכים המרכזיים כגון:
ניהול מלאי , ניהול רכש וספקים, דוחות מכר בחתכים שונים, דוחות רווח והפסד, דוחות לצרכי שיווק, ממשקים לתוכנות הנח”ש, העברת קבצים לרואה חשבון ועוד..

העלייה במכירות נובעת משתי סיבות עיקריות:

  1. רצונם של הלקוחות להתייעל בניהול העסק ולהשיג תוצאות טובות יותר בשנה הבאה.
  2. תזרים טוב בסוף השנה המאפשר לבית העסק לרכוש כלים מתקדמים לניהול ולשיפור התוצאות העסקיות.

בוריפון מעריכים כי שימוש בפתרונות משרד אחורי מביאים להתייעלות המתבטאת בשיפור הרווחיות של כ 10-15%, תלוי בסוג העסק.

מחתך הלקוחות ניתן לראות שהגידול החד הוא דווקא בקרב הלקוחות הקטנים יותר אשר כוללים בין 2 – 3 חנויות שעד עתה לא השתמשו בפתרונות מסוג אלו.
ההבנה שהמשך התרחבות העסק דורשת מחשוב מתאים, מסייעת להתעניינות הגוברת והולכת וכן לעלייה במכירות.

פתרונות משרד אחורי מוצעים במכירה או בשכירות החל מעשרות שקלים בחודש ומתאימים ליכולותיהם הכלכליות והאופרטיביות של מגוון בתי עסק.