הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

הרשתות הגדולות בישראל ממשיכות להתקדם ל- EMV


המסופים החדשים יאפשרו תשלום מאובטח וחוויית לקוח חדשה באמצעות שימוש בטכנולוגיות תשלום מתקדמות בכרטיסי אשראי, טכנולוגיות NFC וכרטיסי קרבה ללא מגע

אמיר רביד, סמנכ”ל הפיתוח העסקי של וריפון בישראל:

“הטכנולוגיה מתקדמת מהר מהרגולציה, וכיום כבר חלק ניכר מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל החליפו או נמצאות בתהליך הסבה של התשתית הטכנולוגית בנקודות המכירה כך שתתמוכנה  בתקן EMV ותאפשר קבלת תשלום בטוחה ומתן שירותי ערך מוסף מתקדמים”

וריפון ישראל הודיעה כי החלה בהסבת מסופי התשלום ברשתות מקדונלדס ואיקאה למסופי תשלום חכמים. במקדונלדס, תטמיע וריפון מאות מסופי תשלום במעל 200 מסעדות, ובאיקאה יוטמעו מסופי תשלום בשלושת מתחמי הרשת, בחנויות ובמתחמי האוכל.

מסופי התשלום החדשים יאפשרו תשלום בכרטיסי אשראי במגוון שיטות וטכנולוגיות כגון פס מגנטי,  תשלום ללא מגע באמצעות כרטיסים ומדבקות התומכים בטכנולוגיית Contactless, תשלום בכרטיסים חכמים (EMV) וכן באמצעות תשלומים סלולאריים (NFC). חוויית התשלום תשתנה כאשר בסופו של תהליך המסופים יופנו לכיוון הלקוח, אשר יבצע בעצמו את פעולת התשלום באופן דיסקרטי, מבלי להעביר את כרטיס האשראי  לקופאי.

אמיר רביד, סמנכ”ל הפיתוח העסקי של וריפון בישראל, אמר כי “הטכנולוגיה מתקדמת מהר מהרגולציה, וכיום כבר-חלק ניכר מהרשתות הקמעונאיות הגדולות בישראל החליפו או נמצאות בתהליך הסבה של התשתית הטכנולוגית בנקודות המכירה כך שתתמוכנה בתקן EMV ותאפשרנה קבלת תשלום בטחה בטכנולוגיות מתקדמות ומתן שירותי ערך מוסף מתקדמים”. רביד, הוסיף כי “קמעונאים כמו מקדונלדס, איקאה דלתא, סטימצקי, צומת ספרים ועוד אשר בחרו להקדים ולהטמיע את המערכות המתקדמות ביותר כבר עכשיו, יוכלו להציע שימוש בארנקים סלולריים, תשלום ללא מגע, קופונים וירטואליים ושאר שירותי ערך מוסף מתקדמים, כבר בחודשים הקרובים, ובכך לייצר יתרון תחרותי משמעותי בתחום חוויית הלקוח”.

תקן EMV, התקן הגלובאלי לביצוע עסקאות בכרטיס אשראי “חכם” (בעל שבב), מהווה סטנדרט בינלאומי לקריאה ולזיהוי מאובטח של כרטיסי אשראי על ידי מסופי תשלום. מטרת התקן, לאפשר זיהוי מאובטח של הכרטיס ולצמצם מקרי הונאה. התקן, אשר צפוי לשנות באופן משמעותי את חוקי המשחק במאבק נגד הונאות כרטיסי אשראי, מוטמע כבר ביותר מ- 70% ממסופי התשלום בעולם, כאשר במערב אירופה מדובר בשיעור חדירה של קרוב ל- 100%. ישראל היא אחת מהמדינות האחרונות לאמץ את תקן ה- EMV, והוא צפוי להיות תקן מחייב כבר במהלך שנת 2016.

וריפון היא מובילה עולמית בתחום מערכות תשלום מאובטחות ובפיתוח והטמעה של טכנולוגיות תשלום מתקדמות. בישראל, וריפון מובילה את מהפכת ה- EMV, עם פתרונות תשלום וערך מוסף המותאמים ללקוחות קטנים, בינוניים וגדולים.

 

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות