הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

מפעל הפיס רכש מחברת וריפון כ- 3,000 מקלדות זיהוי נומריות בהיקף של מיליוני שקלים;


מקלדות הזיהוי הנומריות מיועדות להקלדת קוד זיהוי בעת מילוי טופס משחק, ובכך מאפשרים את זיהוי הזוכים בפרסים הגדולים. המקלדות יחוברו למסופי המכירה בכל נקודות המכירה של מפעל הפיס ויאפשרו הקלדה של 4 הספרות האחרונות של ת.ז של הלקוח הרוכש טופס השתתפות בהגרלה.

במסגרת חוזה השירות ארוך הטווח, המוערך עפ”י גורמים בכירים בענף במיליוני שקלים, תספק וריפון למפעל הפיס כ- 3,000 מקלדות נומריות (Pin pad) מסוג VX 820, שיותקנו בכל דוכני וחנויות מפעל הפיס, ואשר יאפשרו את הקלדת 4 הספרות האחרונות של ת.ז. של הלקוח הרוכש והמרתן לקוד מוצפן שיודפס על הטופס. המסופים החכמים מצוידים, בין היתר, במסך מגע צבעוני לתקשורת אינטראקטיבית ואינטואיטיבית מול הלקוח, ותומכים בתשלום מתקדם בטכנולוגיות CTLS וNFC, חתימה אלקטרונית, ועוד.

כמו כן, וריפון תספק מערכת הצפנה ופענוח מתוחכמת התואמת את דרישות מפעל הפיס, שתמיר את המספר המוצפן למספר המקורי על מנת שיושווה מול תעודת הזהות.

לדברי נציג וריפון ישראל (יושלם לאחר אישור מפעל הפיס), “המקלדות הנומריות של וריפון בעלי יתרונות בולטים, וכוללים סטנדרטי אבטחה מתקדמים ויישומים חדשניים. באמצעות השירות החדשני שמעניקה וריפון ללקוחות מפעל הפיס, ניתן יהיה לשמור על פרטיות הלקוחות. אנו שמחים שמפעל הפיס החליט להצטרף לרשימת בתי העסק המאמצים את הטכנולוגיות החדשות והיישומים המתקדמים מבית וריפון”.

ציטוט של נציג ממפעל הפיס “המקלדות הנומריות של וריפון משתלבות עם ציוד הקצה המותקן באלפי נקודות המכירה של מפעל הפיס ברחבי הארץ. המקלדות הנומריות יאפשרו למפעל הפיס לעמוד בדרישות ההיתר שניתן לו ע”י משרד האוצר ולהשתתף במאבק נגד הלבנות הון”

וריפון היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות התשלומים האלקטרוניות המאובטחות. החברה מספקת פתרונות חדשניים בתחום החומרה, התוכנה ושירותים המאפשרים למיליוני עסקים ברחבי העולם לנהל את מערכות התשלומים והעברות הכספים האלקטרוניות בביטחון מרבי. לווריפון 5,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 400 מועסקים בווריפון ישראל, המהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות, ושרשרת אספקה בינלאומית. וריפון נסחרת בבורסת NYSE תחת הסימול PAY.

לפרטים נוספים: לי שיין, 052-7512226

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות