פלטפורמה דיגיטלית לייעול העבודה והגדלת המכירות בבית העסק בעזרת מודולים תפעוליים המותאמים בדיוק למה שהעסק שלכם צריך.
מה המערכת יודעת לעשות?

עם MYBRANCH לא תצטרכו יותר תוכנות וכלים כמו וואטסאפ, דוא”ל, פקסים, משימות וצק’ליסטים, מערכת לסידור עבודה ואחרים. המערכת מכילה את כל הפונקציות של המערכות הנ״ל וחוסכת לכם זמן וכסף.

asset_1
asset_2

MYBRANCH גם מסייעת בהגדלת ההכנסות עם מודול מתקדם לדרבון מכירות, באמצעותו ניתן לקבל נתונים אונליין מהקופות בכל הסניפים, ובהתאם לקבוע תכנית יעדים, תחרות בין הסניפים ועוד.

MYBRANCH גם מסייעת בהגדלת ההכנסות עם מודול מתקדם לדרבון מכירות, באמצעותו ניתן לקבל נתונים אונליין מהקופות בכל הסניפים, ובהתאם לקבוע תכנית יעדים, תחרות בין הסניפים ועוד.

asset_2

MYBRANCH גם מסייעת בהגדלת ההכנסות עם מודול מתקדם לדרבון מכירות, באמצעותו ניתן לקבל נתונים אונליין מהקופות בכל הסניפים, ובהתאם לקבוע תכנית יעדים, תחרות בין הסניפים ועוד.

MYBRANCH משמשת גם כמסד נתונים משותף לכלל הסניפים והמחלקות ברשת,  ומאפשרת הפצה של נהלים חדשים, ניהול ומעקב אחר טפסים, תיוק, שמירה וכו׳.

asset_4
asset_5

ל-MYBRANCH יכולות נוספות וכולן פותחו במטרה אחת: לייעל את העבודה ברשתות קמעונאיות ולסייע להן להגדיל הכנסות.

ל-MYBRANCH יכולות נוספות וכולן פותחו במטרה אחת: לייעל את העבודה ברשתות קמעונאיות ולסייע להן להגדיל הכנסות.

asset_5

ל-MYBRANCH יכולות נוספות וכולן פותחו במטרה אחת: לייעל את העבודה ברשתות קמעונאיות ולסייע להן להגדיל הכנסות.

MYBRANCH היא מאגר מידע פנימי של העסק, שלא מצריך שימוש באינטרנט וכל הנתונים מאובטחים על שרתים ייעודיים לעסק.

asset_3
Previous slide
Next slide

פיצ’רים מרכזיים

dashboard

Dashboard – דרבון מכירות

יצירת תוכנית יעדי מכירה למוכרים, מנהלי אזור ומנהלי רשת, כולל מעקב בזמן אמת ושליחת הודעות ״פוש״ לדרבון. המערכת מנתחת את המכירות במטרה ומסייעת לתמרץ את העובדים.

tasks

משימות

הגדרת משימות ברמת הרשת, האזור, הסניף, הצוות ואנשי המכירות.

form

טפסים דיגיטליים

יצירת טפסים ושאלונים מעוצבים בתוך דקות, קבלת תוצאות בזמן אמת, כולל גם טופס 101 בשיטת קרא וחתום.

calendar

סידור עבודה

ניהול משמרות בקלות ובמהירות, בעזרת ממשק ידידותי למנהל ולעובדים. המודול משקלל את זמינות העובדים והעדפותיהם, שמירה על שעות ע”פ תקן הנדרש למשמרת, הגדרת תקציב שעות עבודה, מעקב אחר שעות העבודה של כל עובד ועוד.

book

מרכז ידע

מסד נתונים משותף של נהלי עבודה לכלל הסניפים והמחלקות, כולל לוגיסטיקה, IT כספים ומשאבי אנוש. מאפשרת הפצה של נהלים חדשים, ניהול ומעקב אחר טפסים, תיוק ושמירה בקלות וביעילות.

documents

כלי Office

כלים משרדיים כגון מערכת דוא”ל, מערכת גיליונות אלקטרוניים המשתלבים ב-Microsoft Office ו-Google, מערך מייל פנים ארגוני, מאפשר יצירת ערוץ תקשורתי מאובטח ללא צורך ברישיון.

coupon

מבצעים

ניהול מבצעים פעילים ועתידיים, כולל מידע והנחיות שיווקיות.

process

מודול BPM  – תהליכים

יצירת תהליכים עסקיים מבוססי אבני דרך, כולל מעקב ושליטה, התראות ודוחות. לדוגמא תהליך רכישה באתר האינטרנט: משלב הקנייה, האריזה ועד למשלוח וקבלת המוצר על ידי הלקוח.

catalog

קטלוג

מידע על הפריטים כגון מספר מוצר, תיאור, מחיר ומלאי בחלוקה לסניפים.

network

חברתי

מודול ייעודי למחלקת משאבי אנוש לשיתוף מידע רלוונטי לעובדים, כמו אירועי חברה, גלריית תמונות, ימי הולדת, הטבות ועוד.

questionnaire

סקרים

הגדרת שאלונים וניתוח סטטיסטי של תשובות ומגמות (במספר סקרים). מתאים ללקוח סמוי, סקר מנהלי אזורים ושירות לקוחות.

digital-signature

ניהול חתימות

קביעת שרשרת חתימה למסמכים ושליחתם רק לאחר סיום התהליך.

היתרונות של MYBRANCH

השרתים והמידע מותקנים ומנוהלים בעסק

באמצעות שיתוף מידע אונליין המחבר בין העובדים

הפיכת תהליכים פנימיים לדיגיטליים

באמצעות מודול תמריצים וניתוחי מכירות בזמן אמת

מאפשרת לפעול ולהגיב במהירות לאתגרים ולשינויים בענף ולקדם במהירות את תהליכים עסקיים

השרתים והמידע מותקנים ומנוהלים בעסק

באמצעות שיתוף מידע אונליין המחבר בין העובדים

הפיכת תהליכים פנימיים לדיגיטליים

באמצעות מודול תמריצים וניתוחי מכירות בזמן אמת

מאפשרת לפעול ולהגיב במהירות לאתגרים ולשינויים בענף ולקדם במהירות את תהליכים עסקיים

עשרות רשתות מובילות כבר נהנות מהיתרונות של MYBRANCH, ביניהן

verifone-logo

וריפון היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות.

החברה מספקת פתרונות חומרה ותוכנה היוצרים סביבה קמעונאית חכמה ומותאמים לצרכים הייחודיים של כל בית עסק

ומספקים ללקוח, שקט יציבות, שירות אישי וליווי בכל התהליך

השאר פרטים ונתאם לך פגישת היכרות עם MYBRANCH: