עם MYBRANCH לא תצטרכו יותר תוכנות וכלים כמו וואטסאפ, דוא”ל, פקסים, משימות וצק’ליסטים, מערכת לסידור עבודה ואחרים. המערכת מכילה את כל הפונקציות של המערכות הנ״ל וחוסכת לכם זמן וכסף.
MYBRANCH גם מסייעת בהגדלת ההכנסות עם מודול מתקדם לדרבון מכירות, באמצעותו ניתן לקבל נתונים אונליין מהקופות בכל הסניפים, ובהתאם לקבוע תכנית יעדים, תחרות בין הסניפים ועוד.
MYBRANCH גם מסייעת בהגדלת ההכנסות עם מודול מתקדם לדרבון מכירות, באמצעותו ניתן לקבל נתונים אונליין מהקופות בכל הסניפים, ובהתאם לקבוע תכנית יעדים, תחרות בין הסניפים ועוד.
MYBRANCH גם מסייעת בהגדלת ההכנסות עם מודול מתקדם לדרבון מכירות, באמצעותו ניתן לקבל נתונים אונליין מהקופות בכל הסניפים, ובהתאם לקבוע תכנית יעדים, תחרות בין הסניפים ועוד.
MYBRANCH משמשת גם כמסד נתונים משותף לכלל הסניפים והמחלקות ברשת, ומאפשרת הפצה של נהלים חדשים, ניהול ומעקב אחר טפסים, תיוק, שמירה וכו׳.
ל-MYBRANCH יכולות נוספות וכולן פותחו במטרה אחת: לייעל את העבודה ברשתות קמעונאיות ולסייע להן להגדיל הכנסות.
ל-MYBRANCH יכולות נוספות וכולן פותחו במטרה אחת: לייעל את העבודה ברשתות קמעונאיות ולסייע להן להגדיל הכנסות.
ל-MYBRANCH יכולות נוספות וכולן פותחו במטרה אחת: לייעל את העבודה ברשתות קמעונאיות ולסייע להן להגדיל הכנסות.
MYBRANCH היא מאגר מידע פנימי של העסק, שלא מצריך שימוש באינטרנט וכל הנתונים מאובטחים על שרתים ייעודיים לעסק.
פיצ’רים מרכזיים
Dashboard – דרבון מכירות
יצירת תוכנית יעדי מכירה למוכרים, מנהלי אזור ומנהלי רשת, כולל מעקב בזמן אמת ושליחת הודעות ״פוש״ לדרבון. המערכת מנתחת את המכירות במטרה ומסייעת לתמרץ את העובדים.
משימות
הגדרת משימות ברמת הרשת, האזור, הסניף, הצוות ואנשי המכירות.
טפסים דיגיטליים
יצירת טפסים ושאלונים מעוצבים בתוך דקות, קבלת תוצאות בזמן אמת, כולל גם טופס 101 בשיטת קרא וחתום.
סידור עבודה
ניהול משמרות בקלות ובמהירות, בעזרת ממשק ידידותי למנהל ולעובדים. המודול משקלל את זמינות העובדים והעדפותיהם, שמירה על שעות ע”פ תקן הנדרש למשמרת, הגדרת תקציב שעות עבודה, מעקב אחר שעות העבודה של כל עובד ועוד.
מרכז ידע
מסד נתונים משותף של נהלי עבודה לכלל הסניפים והמחלקות, כולל לוגיסטיקה, IT כספים ומשאבי אנוש. מאפשרת הפצה של נהלים חדשים, ניהול ומעקב אחר טפסים, תיוק ושמירה בקלות וביעילות.
כלי Office
כלים משרדיים כגון מערכת דוא”ל, מערכת גיליונות אלקטרוניים המשתלבים ב-Microsoft Office ו-Google, מערך מייל פנים ארגוני, מאפשר יצירת ערוץ תקשורתי מאובטח ללא צורך ברישיון.
מבצעים
ניהול מבצעים פעילים ועתידיים, כולל מידע והנחיות שיווקיות.
מודול BPM – תהליכים
יצירת תהליכים עסקיים מבוססי אבני דרך, כולל מעקב ושליטה, התראות ודוחות. לדוגמא תהליך רכישה באתר האינטרנט: משלב הקנייה, האריזה ועד למשלוח וקבלת המוצר על ידי הלקוח.
קטלוג
מידע על הפריטים כגון מספר מוצר, תיאור, מחיר ומלאי בחלוקה לסניפים.
חברתי
מודול ייעודי למחלקת משאבי אנוש לשיתוף מידע רלוונטי לעובדים, כמו אירועי חברה, גלריית תמונות, ימי הולדת, הטבות ועוד.
סקרים
הגדרת שאלונים וניתוח סטטיסטי של תשובות ומגמות (במספר סקרים). מתאים ללקוח סמוי, סקר מנהלי אזורים ושירות לקוחות.
ניהול חתימות
קביעת שרשרת חתימה למסמכים ושליחתם רק לאחר סיום התהליך.
היתרונות של MYBRANCH
השרתים והמידע מותקנים ומנוהלים בעסק
באמצעות שיתוף מידע אונליין המחבר בין העובדים
הפיכת תהליכים פנימיים לדיגיטליים
באמצעות מודול תמריצים וניתוחי מכירות בזמן אמת
מאפשרת לפעול ולהגיב במהירות לאתגרים ולשינויים בענף ולקדם במהירות את תהליכים עסקיים
השרתים והמידע מותקנים ומנוהלים בעסק
באמצעות שיתוף מידע אונליין המחבר בין העובדים
הפיכת תהליכים פנימיים לדיגיטליים
באמצעות מודול תמריצים וניתוחי מכירות בזמן אמת
מאפשרת לפעול ולהגיב במהירות לאתגרים ולשינויים בענף ולקדם במהירות את תהליכים עסקיים
עשרות רשתות מובילות כבר נהנות מהיתרונות של MYBRANCH, ביניהן
וריפון היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות תשלום אלקטרוניות מאובטחות.
החברה מספקת פתרונות חומרה ותוכנה היוצרים סביבה קמעונאית חכמה ומותאמים לצרכים הייחודיים של כל בית עסק
ומספקים ללקוח, שקט יציבות, שירות אישי וליווי בכל התהליך
השאר פרטים ונתאם לך פגישת היכרות עם MYBRANCH: