דף סליקה Redirect/I Frame

סליקה בטוחה באתר שלך באמצעות דף Redirect

דף סליקה מאובטח המיועד לאתרי מסחר אלקטרוניים

דף סליקה Redirect/I Frame של VeriPAY מאושר על ידי חברות כרטיסי האשראי ומאפשר סליקה בטוחה באתרי מסחר אלקטרוניים, כגון:  .Magento, Shopify, WordPress

מה זה דף סליקה Redirect/I Frame?

חברות המבצעות סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט, או סליקת כרטיסי אשראי מהמחשב בבית העסק דרך האינטרנט, נדרשות כיום על ידי חברות האשראי להקים עמוד סליקה עצמאי.

הדרך הבטוחה להקמת עמוד כזה היא על ידי דף Redirect/I Frame.

דף תשלום Redirect (רידיירקט) הוא דף סליקה חיצוני הנמצא בשרתים מאובטחים. כל תהליך הרכישה והסליקה, מתבצע בשרתים אלו במטרה להבטיח שהפעולה הכספית תבוצע בהתאם להוראות תקן האבטחה PCI. סיום תהליך הרכישה, אישור או אי אישור העסקה, מתבצע באתר המקורי.

ניתן ליישם את פתרון ה-Redirect באתר בית העסק על ידי הפניה לדף סליקה חיצוני, או בתור I Frame - הטמעת דף הסליקה החיצוני באחד מדפי האתר.

מתאימה לאתרי מסחר אלקטרוני, עמודי נחיתה ייעודים לגביית תשלום

 

מה VeriPAY מציעה?

  • עמידה בדרישות אבטחה מחמירות
    על מנת להגן על בית העסק שלך ועל לקוחותיך, חברות האשראי מחייבות כל בית עסק המבצע סליקת כרטיסי אשראי לעבוד בצורה מאובטחת, שתגן על נתוני כרטיסי האשראי ותעמוד בדרישות תקן PCI. עמוד סליקה רידיירקט של VeriPAY מוסמך לדרישות אבטחת הנתונים המחמירות ביותר של תקן PCI DSS Level 1 :PCI.
  • חיסכון בעלויות
    פתרון Redirect חוסך לך את העלויות בהסמכה לתקן PCI ואת הצורך בסריקה רבעונית מחודשת לאישור ההסמכה.
  • שירות רציף
    מערכת VeriPAY יושבת על תשתיות כפולות של שרתים, קווי תקשורת ועוד, על מנת להבטיח שתהליך הרכישה בחנות הדיגיטלית שלך יתנהל כסדרו.
  • התאמה ויזואלית לאתר
    דף Redirect נראה כחלק אינטגרלי של אתר בית העסק והלקוח אינו מרגיש שהוא עובר לדף חיצוני.
  • עיצוב ריספונסיבי
    דף סליקה Redirect, הינו בעיצוב ריספונסיבי כלומר, מתאים את עצמו אוטומטית לגודל המכשיר ממנו הגולשים מגיעים (מחשב, סמארטפון, טאבלט וכו').
    דף סליקה ריספונסיבי תורם רבות לחווית הגלישה של לקוחותיכם.
  • פורמטים לבחירת הלקוח
    ניתן ליישם את הדף בשני פורמטים (כל פורמט ניתן להטמעה כ-i Frame):1. דף ברירת מחדל – פשוט להטמעה וניתן להוסיף בו גם לוגו לקוח:

2. דף סליקה מעוצב בתבנית העיצוב של האתר שברשותך:

סליקה בטוחה באינטרנט זו המומחיות שלנו. חייב את לקוחותיך בביטחון ובידיעה כי סליקת כרטיסי אשראי בעסק מוגנת מפריצות או דליפת נתונים העשויים להסב לך נזקים מיותרים.

    צור קשר

    אישור קבלת דיוור שיווקי
    אישור תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות באתר מעצם שליחת ההודעה


    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות