וריפון מספקת ללקוחותיה תמיכה טכנית רחבה, באמצעות מוקד שירות טלפוני וטכנאי שטח בפריסה ארצית. צוות המוקד ומערך טכנאי השטח פועלים בתיאום מלא במטרה להעניק ללקוח שירות איכותי ומהיר.
על מנת למקסם את רמת השירות, בוריפון הוטמעה מרכזייה מתקדמת ומשוכללת, המסייעת במתן מענה מהיר יותר לפנייתכם, ומאפשרת ניתוח ובקרה של איכות השירות.
במקביל, במחלקת השירות של וריפון, פועלת מערכת חדשנית ומתקדמת, פלטפורמה ויזואלית הכוללת סרטוני הדרכה לפתרון תקלות. לאחר דיווח על תקלה, נשלח לסמארטפון של הלקוח, סרטון הדרכה קצר לטיפול עצמי בתקלה, ללא צורך בטכנאי או בנציג טלפוני. מאגר ההדרכות גודל על בסיס קבוע, גם בהתאם לצרכים העולים מכם.
המערכת תומכת גם בהתקשרות באמצעות צ’אט. ניתן לפתוח קריאה באמצעות המכשיר הנייד, ולשוחח עם נציג, ללא צורך בהמתנה למענה טלפוני.
מוקד תמיכה ושירות לקוחות החטיבה המסחרית
במוקד הטלפוני פועלות עשרות עמדות שירות, אליהן פונים הלקוחות בכל בעיה שמתעוררת. צוות מוקדנים מיומן, אדיב ומקצועי מסייע ללקוחות בפתרון בעיות הקשורות להפעלת מסוף סליקת כרטיסי אשראי או הקופה הרושמת שברשותם.
במקרה הצורך, מופנית קריאת שירות לאחד מטכנאי השטח. הטכנאי מגיע תוך זמן קצר אל הלקוח ומטפל בתקלה במקום או מחליף את המכשיר שנפגם במכשיר תקין – הכל כדי שפעילות העסק שלך תמשיך להתנהל כסידרה.
נוסף לאלו עומד לרשותך הסוכן האישי שלך, הזמין לשירותך בכל שעה.
שעות הפעילות במחלקת קופות רושמות ומסופי כרטיס אשראי:
ימים א’-ה’: 08:00-22:30
ימי שישי וערבי חג: 08:00-13:00
טלפון: 03-9029740 שלוחה מס’ 1
או במסלול המהיר – WhatsApp – +972526549257
מוקד תמיכה ושירות לקוחות החטיבה הקמעונאית
מוקד שירות ותמיכה ללקוחות החטיבה הקמעונאית מספק שירותי תמיכה טכנית וכן מפעילה קבלני משנה המתמחים בתחומי חומרה, תקשורת ומערכות סליקה.
השירות המשולב מספק ללקוחות מענה מקיף לתפעול ולתחזוקת מערכות Verifone Retail 360 POS וה-Back Office. המחלקה מונה כ-50 עובדים, בתפקידים שונים: תומכי קופות, תומכי BO, מזכירות, ראשי צוותים, מהנדסי תמיכה ועוד.
כדי לשמור על רמת מקצועיות גבוהה, כל העובדים מתודרכים גם ברמה האישית, וגם ברמה מחלקתית בכל עת בנושא פיתוחים ומודולים חדשים למערכת.
צוות המוקד ושירות הלקוחות מתמחים בתחומי מחשוב שונים: תוכנה, חומרה, תקשורת, מערכות הפעלה, רשתות ועוד.
התמחות רחבה זו נדרשת לצורך תפעול הקופות ומערכות הBack Office ומספקת One Contact Point ללקוחות.
המחלקה מורכבת מצוות מקצועי ואיכותי, בעלי מוטיבציה גבוהה, ידע רב במחשבים ומיומנויות בינאישיות גבוהות.
שעות הפעילות במחלקת הקופות הממוחשבות:
ימי א’-ה’ החל מהשעה 08:00 ועד לשעה 22:30, כאשר בין 18:00 ל 22:30 התמיכה הינה תמיכת חירום בלבד.
בימי ו’ וערבי חג, המחלקה עובדת החל מהשעה 08:00 עד השעה 16:00, כאשר בין 14:00 ל 16:00 התמיכה הינה תמיכת חירום בלבד.
טלפון: 03-6131601 שלוחה מס’ 1.