הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

רשת סטימצקי תטמיע את תוכנת הקמעונאות המתקדמת VeriFone Retail 360


רשת סטימצקי חתמה בחודש האחרון עם וריפון ישראל, ענקית מערכות התשלומים האלקטרוניים, על עסקה שהיקפה מוערך בכ- 3 מיליון ₪ להטמעת מערכת הניהול VeriFone Retail 360” ב 145 סניפי הרשת. המערכת המקיפה כוללת תוכנת עמדת מכירה מתקדמת ומערכת Head –office לניהול הקמעונאות במטה הרשת. לאחר שהתרשמה הנהלת רשת סטימצקי מיכולותיה של המערכת החדשנית לספק את הדרישות המורכבות של הארגון, החליטה ההנהלה להחליף את המערכת מבית ריטליקס, בה השתמשו עד כה, במערכת מבית וריפון. מדובר בפתרון גמיש ויעיל אשר יותאם לצרכי החברה, ויאפשר שיפור השירות ללקוחותיה, יחד עם שיפור אבטחת המידע של החברה.

 

עוד במסגרת ההסכם, תתקין הרשת מסופי תשלום חכמים (Pin Pad’s) מסוג VX820 שיסייעו לה לעמוד בתקן האבטחה PCI ולקבל תשלום בטכנולוגיות התשלום המתקדמות Contactless ו-NFC. מסופי התשלום החכמים מחוברים בממשק מאובטח לעמדת המכירה הראשית ובכך מבטיחים העברת נתונים רגישים מוצפנת ומוגנת. העלייה לאוויר של המערכת תתבצע, ככל הנראה, בסוף חודש מרץ 2014.

 

לדברי יוסי אביטל, מנהל החטיבה הקמעונאית בווריפון ישראל, “מדובר במערכת התומכת בקישוריות לפתרונות מדיה חברתית ופתרונות מבוססי Mobile retail. יתרון חשוב נוסף למערכת הוא ביכולתה לייצר סביבה עשירה של דו”חות ו- BI לניתוח מעמיק של העסק. המערכת משפרת את השרידות וההמשכיות העסקית של העסק, כמו גם שיפור אבטחת המידע על מנת לעמוד בתקן PCI”.

לדברי איריס בראל, מנכ”לית סטימצקי,

וריפון היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות התשלומים האלקטרוניות המאובטחות. החברה מספקת פתרונות חדשניים בתחום החומרה, התוכנה ושירותים המאפשרים למיליוני עסקים ברחבי העולם לנהל את מערכות התשלומים והעברות הכספים האלקטרוניות בביטחון מרבי. לווריפון 5,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 400 מועסקים בווריפון ישראל, המהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות, ושרשרת אספקה בינלאומית. וריפון נסחרת בבורסת NYSE תחת הסימול PAY.

 

לפרטים נוספים: לי שיין, 052-7512226

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות