הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

דרך ארץ תטמיע פתרון עמדות תשלום מבית וריפון


דרך ארץ חתמה לאחרונה עם וריפון ישראל על עסקה להטמעת עמדות תשלום במרכזי השירות של כביש 6. הפרויקט, שיארך מספר חודשים והיקפו נאמד בכ- 300 אלף ₪, כולל רישיונות, פיתוח התאמה והטמעה עבור עשרות משתמשים של פתרון עמדות תשלום מבוסס על מערכת ניהול הקמעונאות של החברה, לשימוש במרכזי השירות ללקוח של דרך ארץ – כביש 6. המערכת תתממשק למערכות החיוב והגביה ומערכת ה- ERP  של דרך ארץ, ותאפשר שיפור השירות ללקוחות במרכזי השירות, וכן תהליכי גביה ובקרה.

לדברי יוסי אביטל, מנכ”ל החטיבה הקמעונאית, וריפון ישראל, “אנו שמחים להיות שותפיה של דרך ארץ להקמת המערכת. יכולות מערכת ניהול הקמעונאות, גמישותה ויכולתה להתממשק בקלות יחסית למערכות מידע מורכבות וייחודיות כמו של דרך ארץ, יאפשרו יישום מהיר ביחס עלות/תועלת מצוין ללקוח. אנו רואים את הפרויקט כמינוף נוסף לכניסתה של מערכת ניהול הקמעונאות לתחומים נוספים מעבר לרשתות קמעונאיות שהן העיסוק הקלאסי שלנו”.

“בחרנו בפתרון של וריפון לאחר בחינה של מספר חלופות. הפתרון גמיש ויותאם לצרכינו, ויאפשר שיפור השירות ללקוחות כביש 6, יחד עם שיפור הבקרה הכספית של החברה”, הדגיש דדי פלומין, סמנכ”ל הכספים של דרך ארץ.

וריפון היא החברה הטכנולוגית המובילה בעולם בתחום מערכות התשלומים האלקטרוניות המאובטחות. החברה מספקת פתרונות חדשניים בתחום החומרה, התוכנה ושירותים המאפשרים למיליוני עסקים ברחבי העולם לנהל את מערכות התשלומים והעברות הכספים האלקטרוניות בביטחון מרבי. לווריפון 5,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 400 מועסקים בווריפון ישראל, המהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות, ושרשרת אספקה בינלאומית. וריפון נסחרת בבורסת NYSE תחת הסימול PAY.

 

לפרטים נוספים: לי שיין, 052-7512226

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות