מגוון מאמרים מקצועיים על פתרונות תשלום וניהול בסביבה קמעונאית

עסקאות טלפוניות


סקר של “מחקרי הגל החדש” שנעשה עבור חברת וריפון (Verifone) המפתחת ומשווקת פתרונות לאמצעי תשלום, מעלה שהציבור הישראלי אינו סומך על מאיישי המוקדים הטלפוניים של בתי עסק, מסעדות, פיצריות, עיריות, בזק או חברת חשמל: 54% מהישראלים שברשותם כרטיסי אשראי אינם נוהגים לבצע עסקאות באשראי בטלפון בכלל.

אחוז שכן  מבצעים  עסקאות  תשלום בטלפון , נמצא רוב – 52 אחוז – שחושש שכתוצאה מביצועה של העסקה ייגרר שימוש לא חוקי במספר כרטיס האשראי האישי שלו: 38 חוששים ולמעלה מ14% חוששים מאוד מביצוע כזה. נשים חוששות יותר מגברים ותושבי השרון חוששים הכי פחות (36.7).

חברת וריפון (לשעבר ליפמן הנדסה אלקטרונית) פיתחה ומשווקת פתרון לתשלום מיידי ובטוח באמצעות כרטיסי אשראי, על ידי מסוף אשראי אלחוטי אשר מגיע עד בית הלקוח. הפתרון מיועד בעיקר למסעדות המפעילות שירות משלוחים, סוכני מכירות ניידים, טכנאים ונותני שירות בבית הלקוח, דוכני מכירה ניידים ועוד ומטרתו למנוע הונאות באמצעות שימוש לא חוקי במספר כרטיס האשראי.

הפתרון של חברת וריפון מיועד גם לגביית תשלומים שלא בכרטיס אשראי (מזומן, המחאות) והוא פועל באלפי בתי עסק ברחבי הארץ, ביניהם שירות המשלוחים של מסעדת אגאדיר בת”א, שרות קריסטל, AM:PM ועוד.
VeriFone הינה מובילה עולמית בתחום מערכות תשלומים אלקטרוניות מאובטחות. החברה מספקת,פתרונות ושירותים לצרכים של היום, עם הפנים לטכנולוגיות חדשות.  VeriFone מספקת פתרונות בעלי ערך מוסף ליחידת הקצה. התוצאה היא שימור משופר של סוחרים ויצירת מקורות הכנסה חדשים עבור שותפיה ולקוחותיה של החברה. פתרונות VeriFone מיועדים  לענות על הצרכים של שווקים ורטיקאליים כולל גופים מתחום הפיננסים, הקמעונאות, הדלק, הבריאות וגופים ממשלתיים.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות