הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

Verifone משיקה את המותג מחדש


 Verifone העולמית חושפת שפת מותג ואתר אירגוני חדשים בכדי להמחיש את היצע פלטפורמת התשלומים המובילה בתחום.

 

קורל ספרינגס, פלורידה. 29 ביוני 2023: 

Verifone, בשפת מותג חדשה המדגישה את מגוון פתרונות התשלום החדשניים שלה על ידי הצגת לוגו חדש, זהות מותג ואתר גלובלי עדכני, החברה מיישרת קו עם חזון מעודכן.

Verifone באסטרטגיה חדשה “מתמחים בעיצוב עולם המסחר והתשלומים העכשווי” לכל סוגי העסקים ובכל מקום. תיק המוצרים והשירותים החזק של Verifone מיישם אסטרטגייה זו בזכות מגוון פתרונות תשלום דיגיטליים, התקני תשלום מאובטחים, שירותי תשלום בענן, סליקה, טכנולוגייה לנקודות מכירה, תובנות עסקיות מתקדמות באמצעות ניתוח נתונים, שיטות שירותים מנוהלים ועוד.

לאחר בנייה מחדש של היצע פתרונות ותרבות חברה תחת מנהיגות חדשה, זהות המותג המרעננת תואמת את החדשנות והתשוקה של Verifone החדשה. ההכרה והאמון של הצרכנים בשם Verifone נדרשת ובו זמנית חשוב להדגיש את המיקוד הדיגיטלי המוגבר של  Verifone,  כך גם הגישה להוביל את העתיד ולהיות מובילה בשוק. חזות המותג החדשה מחוברת לאופי המודולרי, המתפתח בטבעיות של עולם התשלומים בחיים המודרניים, והיא מציגה את הדרך בה  Verifone  מעצבת את עולם התשלומים והמסחר. כל זה מתחבר באתר גלובלי חדש של Verifone,  שבו צרכנים, סוחרים ובעלי עניין אחרים מוזמנים לחוויית Verifone חדשה וידידותית יותר למשתמש. המותג החדש מתרחב על פני יחידות עסקיות רבות ברחבי העולם.

חצי טריליון דולר עסקאות אשר עוברות בשירותי הענן של החברה באמצעות מכשירי התשלום, אתרים ואפליקציות המופעלות ע”י Verifone.Verifone  באמת מאפשרת מסחר גלובלי, היא בולטת בתחום התשלומים שבו רוב העסקים עדיין מחברים הצעות מספקים מרובים בכדי לתת מענה לצרכי לקוחות מורכבים. Verifone היא היחידה שכוללת ערכת כלים מקיפה וגמישה המייעלת ומפחיתה עלויות לכל ארגון בתחום התשלומים והמסחר.

 

 

“עולם המסחר מתפתח ללא הרף, ובדיוק את הסביבה הדינמית הזו פישטנו ואנחנו ממשיכים לחולל מהפכה. Verifone התחילה בתחום הפינטק לפני למעלה מארבעה עשורים, ופיתחה במהירות את היצע השירותים שלה כדי לענות על הצרכים של כל העסקים הגדולים והקטנים”, אמר מייק פולי, מנכ”ל  Verifoneהעולמית “אנחנו שותפים קריטיים בתחום המסחר לעסקים ברחבי העולם, ואנחנו מציעים פתרונות עתידים עם ארכיטקטורה יציבה. המותג החדש שלנו מותאם לגישת דיגיטל מוביל, הלך הרוח ממוקד בעובדים ובחדשנות המואצת שלנו, מתוך הבנה שהלקוחות שלנו, והלקוחות שלהם, מסתמכים על Verifone בכל יום”.

Verifoneהתמקדה בשנים האחרונות ביכולות ותכונות תשלום חדשות וחדשניות, הרחיבה משמעותית את מגוון הפתרונות וכיום פורצת לשווקים חדשים. מומחיות המסחר של החברה מוכוונת לכך שיהיה ניתן להתאים את הפתרונות שלה בקלות כמעט בכל ענף. מקמעונאים מורכבים, גלובליים, בכל סוג מסחר ועד לבעל עסק מקומי,  Verifoneבעלת מערכות תשלום טכנולוגיות מתקדמות ויציבות.

כדי לחוות את הזהות החדשה של Verifone,
היכנסו לצפות בסרטון ההיכרות לחצו כאן
ובקרו באתר הגלובלי החדש של החברה. אתר חדש מותאם לישראל יעלה לאוויר בשבועות ובחודשים הקרובים.

מידע על Verifone
Verifone ארכיטקטית התשלומים, מעצבת מערכות אקולוגיות עבור חוויות מסחר מקוונות ופרטיות, שכוללות כל מה שעסקים צריכים – ממכשירי תשלום מאובטחים ועד כלי מסחר אלקטרוניים, שרותי סליקה, תובנות עסקיות מתקדמות ועוד הרבה יותר. כמובילת FinTech עולמית,Verifone  מקדמת צמיחה בעולם המסחר בכל תחום עבור חברות בלמעלה מ-165 מדינות וזוכה לאמון על ידי המותגים הידועים ביותר בעולם, עסקים קטנים ומוסדות פיננסיים גדולים. פלטפורמת Verifone בנויה על היסטוריה של ארבעה עשורים של חדשנות ואבטחה ללא פשרות, המנהלת מדי שנה יותר מ-12 ביליארד  עסקאות בשווי של למעלה מ-500$ ביליארד ערוצים פיזיים ודיגיטליים.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות