יצירה וניהול של מגוון סוגי מבצעים וקמפיינים
מודול ניהול המבצעים של וריפון מאפשר לרשת הקמעונאית להציע ללקוחותיה סוגים שונים של מבצעים, באמצעות מערכת ידידותית ופשוטה, וללא צורך בהוצאות ענק.
- דוגמאות למבצעים:
◦ הנחת מוצר: הנחה באחוזים קבועים, מוצר שני חינם, מוצר שני בהנחה ועוד.
◦ הנחה כללית
◦ הנחת סכום קבוע
◦ הנחת קופון
◦ הנחת חבר מועדון
◦ הנחת מחלקה
מודול ניהול מבצעים וקמפיינים מאפשר:
- יצירה של עשרות מבצעים נפרדים ללקוחות מזדמנים וללקוחות מועדון, שרשור מבצעים, מבצעים פרסונליים ומבצעים מותנים באמצעי תשלום.
- מבצעים במחולות לתקופות קבועות כגון מבצעי אביב מבצעי סוף עונה וכו'.
- ניתוח רווחיות של מבצעים, אפקטיביות של מבצעים, והשוואה בין מבצעים.
יתרונות מודול ניהול מבצעים וקמפיינים:
חיזוק נאמנות הלקוחות לעסק.
הגדלת סל הקניות של כל לקוח.
הגברת תדירות הביקורים בעסק.