ניהול מבצעים וקמפיינים

פלטפורמה ידידותית להקמה ולניהול מבצעים וקמפיינים

יצירה וניהול של מגוון סוגי מבצעים וקמפיינים

מודול ניהול המבצעים של וריפון מאפשר לרשת הקמעונאית להציע ללקוחותיה סוגים שונים של מבצעים, באמצעות מערכת ידידותית ופשוטה, וללא צורך בהוצאות ענק.

    דוגמאות למבצעים:
    ◦ הנחת מוצר: הנחה באחוזים קבועים, מוצר שני חינם, מוצר שני בהנחה ועוד.
    ◦ הנחה כללית
    ◦ הנחת סכום קבוע
    ◦ הנחת קופון
    ◦ הנחת חבר מועדון
    ◦ הנחת מחלקה

מודול ניהול מבצעים וקמפיינים מאפשר:

  • יצירה של עשרות מבצעים נפרדים ללקוחות מזדמנים וללקוחות מועדון, שרשור מבצעים, מבצעים פרסונליים ומבצעים מותנים באמצעי תשלום.
  • מבצעים במחולות לתקופות קבועות כגון מבצעי אביב מבצעי סוף עונה וכו'.
  • ניתוח רווחיות של מבצעים, אפקטיביות של מבצעים, והשוואה בין מבצעים.

יתרונות מודול ניהול מבצעים וקמפיינים:

Shape 1 חיזוק נאמנות הלקוחות לעסק.

Shape 1 הגדלת סל הקניות של כל לקוח.

Shape 1 הגברת תדירות הביקורים בעסק.

    צור קשר

    אישור קבלת דיוור שיווקי
    אישור תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות באתר מעצם שליחת ההודעה


    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות