מגוון מאמרים מקצועיים על פתרונות תשלום וניהול בסביבה קמעונאית

ANTIVIRUS של ESET – שירות בתשלום


בכתבה הבאה נסביר מהו וירוס מחשב, המשמעויות שלו ומדוע חשוב שתגנו על מחשבכם באמצעות תוכנת ANTIVIRUS. כמו כן, נציג את השרות שלנו בנושא.

 

מהו וירוס מחשב? מתוך אתר ויקיפדיה:

“וירוס מחשב (באנגלית Computer Virus) הוא קוד זדוני בדמות תוכנת מחשב, החודרת למחשב ללא ידיעת המשתמש, וגורמת על פי רוב לפעילות לא רצויה, העלולה לפגוע בתפקודו של המחשב, או הרשת בה הוא ממוקם, או לפגוע בשלמות, זמינות או סודיות המידע הנמצא עליו. וירוס עשוי להפיץ את עצמו למחשבים נוספים בדרכים שונות ובכך לשכפל ולהעצים את מטרתו. מקור השם וירוס הוא בדמיון תוכנות זדוניות אלו לווירוס ביולוגי אשר עקרונות פעולתו בתא הנפגע ודרכי הפצתו בעלות לוגיקה דומה […]”.

וירוס מחשב הוא סוג איום נפוץ בעולם המחשוב, אך בניגוד לתקלות אחרות, שלרוב נגרמות באקראי, בשל רשלנות או בשל כשלי חומרה, הוא נעשה בזדון ומתוך כוונה להסב נזק […]”.

 

קיימים סוגים שונים של וירוסים כגון תולעים, סוס טרויאני, וירוסי אימייל וכדומה. בין הוירוסים קיים גם סוג וירוסים של ריגול תעשייתי, שמטרתם, העברת נתונים למתחרים.

הוירוסים עשויים לגרום למספר סוגים של נזקים. דוגמאות לנזקים, העלולים להיגרם, כאשר קיים וירוס במחשב:

האטת פעולת המחשב

מחיקת קבצים מהמחשב

מחיקת כל הדיסק הקשיח

פגיעה בנתונים וקבצים על המחשב.

 

מדוע חשוב להשתמש בשירותי ANTIVIRUS?

 

המחשבים שבשימושכם, מכילים מידע ונתונים רגישים, כגון מידע לגבי לקוחות, מכירות,  נתוני אשראי וכד’, אשר יש צורך  להגן עליהם.

תוכנות האנטי וירוס נועדו לאתר וירוסים במחשב ולהגן על המחשב מפניהם. כמו כן, תוכנת אנטי וירוס טובה אף תזהה את ניסיון כניסת הוירוס ותמנע חדירתו למחשב.

 

בנוסף, בתקן ה *PCI  קיים סעיף, המצריך התקנת אנטי וירוס, בכל מערכת שמעבירה/ או מעבדת כרטיסי אשראי.

(* תקן PCI – – Payment Card Industryהוא תקן שנוצר ע”י חברות האשראי הבינלאומיות לצורכי שליטה בנתוני האשראי והפחתת הסיכון להונאות הנגרמות מחשיפה בלתי מבוקרת של נתוני אשראי).

 

מה השירות שאנחנו מספקים בתחום ה- ANTIVIRUS?

 

ברשותנו שרת אנטי וירוס NOD32 של חברת ESET, אותו אנחנו מפיצים ומתחזקים אצל הלקוחות שבשרות. קיימת גם אפשרות לשרותי FIREWALL.

 

מה היתרונות ברכישת שרות זה דרכנו?

 

מאחר והעובדים בחנויות אינם נדרשים ואינם מיומנים בתחום, אנו ממליצים על השרות, המקנה לכם תחזוקה שוטפת בנושא.

השרות שאנחנו מספקים, הוא מעקב אחר עדכוני DATABASE שוטפים של האנטי וירוס. במקביל, אנו מקבלים התראה, במידה והמחשב לא קיבל עדכון. במקרה כזה אנחנו שולחים מרחוק עדכון. במידה ועדיין לא בוצע עדכון, אנו יוזמים תקשורת לקופה מרחוק, מעדכנים ומוודאים שבעתיד העדכון יעבור בצורה תקינה.

במידה ותקף וירוס את המחשב, מסיבה כלשהי, כגון חדירת וירוסים דרך דיסק און קי, אנו מקבלים על כך התראה ושולחים תיקון, או מתחברים ומעבירים תיקון.

 

כרגע מחוברות לשרות כ-1700 עמדות.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות