הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

Verifone מכריזה על מנכ"ל חדש


CORAL SPRINGS, פלורידה – 1 באוגוסט 2023: Verifone מובילה את עולם המסחר והתשלומים בכל העולם, מכריזה על הצטרפותו של מייק קולסדורף כמנכ”ל החברה, ויורשו של מייק פולי, שעוזב את תפקידו לאחר חמש שנים בארגון.

 

תחת הנהגתו של פולי עברה החברה מהפך קריטי, מחברה המספקת מסופי תשלום ושירותים מדור קודם לפלטפורמת FinTech מודרנית עם תוכנות ושירותי תשלום מבוססי ענן בלמעלה מ-165 מדינות. כיום פלטפורמת Verifone מעבדת מעל לכ- 12 ביליון עסקאות בשווי של מעל 500 ביליון דולר, בערוצים פיזיים ודיגיטליים מדי שנה. “אני כל כך גאה באנשים, במוצרים ובמיצוב שלנו בשוק. הלקוחות המדהימים שלנו נתנו ל- Verifoneתמיכה מדהימה כאשר השיקו את הפתרונות שלנו ותמכו באסטרטגיה שלנו”, אמר פולי.

 

קולסדורף, יועץ לצוות Verifone מאז 2018 ומביא יותר מ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכיר בחברות טכנולוגיה ציבוריות ופרטיות. הוא היה שותף תפעולי בכיר המזוהה עם Francisco Partners מאז 2011 ושימש בהצלחה כמנכ”ל של שמונה חברות פורטפוליו תחת Francisco Partners.

 

 

מייק קולסדורף: “אני נרגש להצטרף ל-Verifone כמנכ”ל. לחברה יש הזדמנות מצוינת להמשיך להרחיב את היצע שירותי התשלום שלה מקצה לקצה ליותר סוחרים וצרכנים ברחבי העולם”, אמר קולסדורף. “הנכסים הגדולים ביותר של Verifone הם העובדים והלקוחות שלה, ואני מתכוון לשים אותם במרכז כל מה שאנחנו עושים. החברה ממוקמת היטב להמשיך במסלול העלייה שלה”.

 

“מאז שרכשנו את החברה ב-2018, התמקדנו בהפיכה מוחלטת של Verifone לפלטפורמת שירותי תשלום מודרנית. אנו מודים למייק פולי על המנהיגות שלו בחמש השנים האחרונות ונרגשים שמייק קולסדורף יצטרף ויציב את Verifone כמובילה בתחום התשלומים הרחב יותר”, אמר פיטר כריסטודולו, שותף בFrancisco Partners.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות