ניהול משרד אחורי - Back Office

תוכנה לניהול עסק מכל מקום אונליין

ניהול החנות באמצעות תכנת ניהול משרד אחורי

תכנת ניהול משרד אחורי (הנקראת Optimum Point) מבית וריפון מספקת מענה לבקרה ולניהול העסק בזמינות גבוהה - מכל מקום הנגיש לאינטרנט.
תכנת ניהול ה-Back Office ידידותית למשתמש ומותאמת לכל סוגי קופות רושמות או מסופי סליקת כרטיסי אשראי. התכנה מיועדת לניהול כל בית עסק, החל מחנות בודדת ועד לרשת חנויות, ולכן מתאימה גם לעסקים קטנים המעוניינים להתרחב.

קונפיגורציות מערכת
וריפון מציעה מספר אפשרויות בחירה למיקום תשתית תכנת הניהול:
1. תשתית בענן - בית העסק מפיק דוחות באופן עצמאי.
2. שרת מקומי - השרת ממוקם בבית העסק.
3. תשתיות בשרת מרוחק - הדוחות נשלחים לבית העסק.

יישומים

  • ניהול מלאי: דוחות מפורטים ברמת פריטים, מחלקות, קבוצות ותתי קבוצות. כרטסת כניסות ויציאות מהמלאי.
  • נתוני מלאי: פירוט ותיאור המוצר, עדכון וצפייה בנתוני קנייה ומכירה (כולל דוחות היסטוריים ועתידיים), מלאי מינימום ומלאי מקסימום, יתרות מלאי ברמה יומית שבועית וחודשית.
  • ניהול קטלוג מחירים: קטלוג מוצרים וחלוקה ע"פ מחירונים שונים ומפורטים.
  • ניהול ספקים: כרטיס ספק מלא הכולל את כל הפריטים המוצעים על ידו, דוח רווחיות עבור כל ספק וספק, קליטה וניתוח של תעודות ספקים.
  • ניהול שעון נוכחות עובדים: יישום פשוט וקל לתפעול, המאפשר להפוך את עמדת התשלום שברשותך (קופה או מסוף אשראי מבית וריפון), למערכת שעון נוכחות, באמצעותה ניתן לבצע מעקב יעיל והדוק על שעות העבודה של עובדיך.
    המערכת מאפשרת לקבוע תקן שעות פרטני או אחיד, להגדיר שעות לכל עובד בנפרד, להגדיר מנייה של שעות נוספות/חגים ושבתות ועוד.
    ניתן להפיק דוחות פרטניים לכל עובד בנפרד או לכלל העובדים, לפי חתכים יומיים, חודשיים ותקופתיים ועוד. את נתוני השעות ניתן לשדר לכל יעד לצורך הפקת תלושי שכר. המערכת מאפשרת העברת נתונים לרוב תכנות השכר והנהלת החשבונות הנפוצות בישראל.
  • ניהול מועדון לקוחות CRM: כרטיס לקוח מפורט המאפשר שאילתות על פי חתכים מותאמים אישית, הפקת דוחות בהתאמה אישית ע"פ שדות נבחרים, דוח קניות מפורט על פי כמויות ואופי המימושים.
  • ניהול מבצעים: דו"חות מימושים ומבצעים ממוקדים.
  • דוחות מכר: דוחות מכר לפי פריט, מחלקות וקבוצות.
  • ניהול מכירה בהקפה: כרטסת רכישות בהקפה, ניהול יתרות חוב (הגבלת מקסימום).
  • תזרים מזומנים – נתוני עסקאות: חלוקה ע"פ אמצעי תשלום, פירוט כרטיסי אשראי ברמת עסקאות, פירוט מכירות לפי שעות ביצוע העסקה, מכירות מחלקתיות ומכירות על פי פריט ופירוט חשבונית.
  • ייצוא דוחות: את כל הדוחות המופקים בתוכנה לניהול עסק ניתן לייצא ל- Word ו- Excel.

    צור קשר

    אישור קבלת דיוור שיווקי
    אישור תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות באתר מעצם שליחת ההודעה


    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות