הודעות לעיתונות אודות מוצרים ופרויקטים חדשים

וריפון ממחשבת את השקליות של צה"ל


שירן מפעילה למעלה 250 נקודות מכירה בבסיסי הצבא ברחבי הארץ. חלקן נייחות בחנויות הקבועות וחלקן ניידות בשטח לפי צרכי הצבא. נקודות המכירה נותנות מענה צרכני לחיילי צהל  עם מגוון מוצרים איכותיים במחירים זולים, תחרותיים והוגנים לחיילי צה”ל בכל מקום בו הם נמצאים.


הוד מלכיאל מנהל מערכות מידע של רשת השקליות של האגודה למען החייל
:
“הפרויקט הינו מיוחד במורכבותו בשל סביבת העבודה בא אנו עובדים מחנויות בשרות עצמי ועד לקנטינות ניידות בשטח, וכל זאת על מנת לעמוד במטרה אחת שהינה רווחת החייל.
כיום רוב נקודות הקצה אינן ממוחשבות, ואין ספק שזהו אתגר גדול להכניס מערכות מחשב, ולהביא את הקדמה לנקודות הקצה, בו המשתמשים מתחלפים בתדירות גבוהה, וכל זאת במטרה לשפר את השירות הניתן לחיילי צהל.

הפרויקט כולל  הקמה, יישום והטמעה של מערך קופות ממוחשבות גזית בנקודות המכירה, יישום והטמעת מערכת Head Office ושילובם  עם מערכת ה- ERP המיושמת בפרויקט מקביל. בפרויקט ימוחשבו השקליות האזרחיות, ובשלב מאוחר יותר השקמיות בבסיסי הצבא.


אודי ויזנר מנכ”ל החטיבה הקמעונאית בוריפון ישראל :
יחודו של הפתרון הוא במענה מודולארי, גמיש ובעיקר רובוסטי של עמדות מכירה לצרכים המגוונים של צה”ל, החל בבסיסים הגדולים בהם מתפקדות החנויות כחנויות כלבו ונוחות לכל דבר ועניין המציעות מגוון מוצרים רחב מאד לחיילים ובעיקר לחיילי הקבע
ועד פתרונות ניידים ברמת ה”שקמית הניידת” היורדת אל שטחי האימונים ומנעימה את פעילותם של החיילים, מעבר להישג העסקי, יש בפרויקט זה תחושה נהדרת של תרומה לרווחתם של חיילי צה”ל היקרים לכולנו“.

    השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם



    תנאי שימוש באתר מדיניות פרטיות אישור נגישות